Tankar tankar tankar #2

Well, dagen blev ju inte helt värdelös i alla fall. Mår fortfarande skit på grund av helgen (psykiskt, inte fysiskt), och vete fan när det går över. Men det hör väl till när man gör bort sig. Har spenderat dagen med att kolla på filmer, i alla fall en helt och hållet, nämligen Crank 2. Det var helt klart en sjuk bra actionrulle, och jag gillade nästan bildspelet bäst, riktigt bra (men storyn var bra den med). Det kan ju inte gå fel med Statham, right? Försökte sen kolla på Fast And Furious, men det var ingen bra version, då ljudet sög riktigt hårt. Samma sak blev det med Ice Age 3, som blev osynkat efter halva filmen. Men det är priset man betalar när man envetet ska ladda ner skiten.

Efter det blev det att åka till Jaeger för att få lite hjälp med min antenn, och det gick ju... Sådär. Eller, det gick sådär till att vi åkte till en som han känner som tydligen var lite mer haj på saker. Efter lite problem gick det faktiskt vägen, och nu har jag äntligen en fungerande antenn, efter bara runt tre år. Toppen!

Imorgon är det jobb, och idag känner jag absolut inte för det, men det blir nog rätt bra att jag jobbar. Nackdelen med att vara ledig är att man får alldeles för mycket tid till att tänka på, och jag är fan bra att tänka så att jag blir alldeles uppfuckad i huvudet. Lika bra att jobba då, så att man slipper sånt. Ska försöka pressa massa arbetspass nu i september så att jag får lite välbehövlig cash.

Kom precis på att jag glömt gratta mamma på födelsedagen, fast att farsan ringde tidigare på dagen och påminde. Nåja, jag har 45 minuter kvar av dagen, bara skicka sms!

Nu blire... Nåt. Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0