Kryssning ho!

Hörrni! Jag åker på kryssning idag! Ska det bli grymt? It's going to be mental!

Faktiskt, det kommer bli helt galet, jag behöver inte ens känna att det kan bli risk för annat, inte när man åker med såna idioter som jag ska åka med. Men va fan, det är så vi gillar det, besinningslöst och utan kontroll.

Första ska dock ett möte på jobbet avklaras, och sen åker jag troligtvis direkt därifrån, beroende på hur mycket klockan har blivit. Möten på jobbet har ju en tendens att vilja dra över på tiden, vilket inte är någon större fara, eftersom jag ändå kommer hinna in i tid. Så det blir bra skit.

"Kollar" på Oprah där Tonya Harding är med, hon som pajjade knät på sin motståndare i nåt OS i konståkning. Det var 15 år sen. Hon tyckte väl att hon inte varit i rampljuset på länge. Visst, det är väl en ärlig intervju, men hon är ju skyldig, det känns rätt meningslöst att komma i efterhand och säga att hon inte hade något med det utan att det var "inte så smarta" personer på ett vaktbolag som gjorde det.

Nåväl, det finns bättre att kolla på! Jag vet inte vad, men något finns det säkert.

Återkommer imorgon i ett mycket onyktrare tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0