Nej men... Det här var ju trevligt

Gårdagen i ord då... Började bra, blev ännu bättre, men avslutades i kaos och dumma beslut.

Vi hade julbord med jobbet, även denna gång på Rosella, och det var helt okej, och jag var helt klart fullare än förra året, men maten var god sällskapet godare. Eller nåt.

Efter det åkte jag och Camilla till Andreas och hans kompisar där vi spelade lite Mario Bros Wii dryckesspel, kollade musikvideos och drack innan vi gick till Trädgår'n där vi drack mer (och jag beslutade mig för att bjuda folk på lakritsshots för över 600 kr, wihoo!).

Efter det tog Camilla och jag en svarttaxi till Moberg's eftersom Teatern inte kändes okej. Väl framme ansåg vakterna att Camilla var för full för att komma in, något jag inte direkt håller med om, men å andra sidan är jag awesome på att spela nykter när jag egentligen är full. Hur som helst åkte hon därifrån och jag gick in, och partade satan. Fick typ napp strax innan stängningen, men hon dissade mig efteråt.

Jag blev också tagen för att vara snowboardåkare etc, vilket kanske inte är helt far-fetched. Hur som helst gick jag svärande hem eftersom jag inte fick något, och väl hemma gick allt utför. Av någon väldigt dum anledning gick jag in på Emmas profil på Facebook och kollade bilder, något jag inte skulle ha gjort. Det resulterade i runt en halvtimmes tokgråt av saknad, och sedan ett ytterligare lika idiotiskt mail till henne, något jag helst av allt inte vill ha svar på. Inte ett negativt mail om någon trodde det, snarare positivt, men i sammanhanget inte smart alls av mig.

Idag är det bättre, men va fan... Kan hon inte bara försvinna? Hur kan en kvinna fucka upp ens hjärna så mycket? Det här funkar helt enkelt inte.

Sammanfattningsvis... Jag ska inte bli full mer, det går fan bara åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0