Toooooooooomte

Då var julhelgen över (eller ja, annandagen är kvar) och vad har hänt? Jobb har hänt, mestadels. Och julafton var relativt hektisk, trots att vi var fyra som jobbad nästan hela passet, och jag var assexig i min tomteluva.



Schnyggve! Hur som helst jobbade jag även idag, och det var betydligt lugnare, på gränsen till tråkigt. Men jag försökte åtminstone sysselsätta mig med att plocka i ordning bakok kassan efter ombyggnationen, och det gjorde jag med bravur, vill jag lova! Nu börjar det nästan se tjänstedugligt ut!

Anywho, nu är jag hemma, trött, och måste städa lägenheten imorgon innan föräldrarna kommer. Man kan ju inte ha det hur som helst när man får finbesök. Annars är det jobb imorgonkväll som gäller också, så det blir fina fisken det, ser ni.

Undrar om tidningar kommer rapportera om chockväder imorgon också, nu när det är nästan 0 grader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0