Bitchin'

Jaha, första delen på dagen avklarad. Har varit på jobbet och snackat lite skit. Eller, lite och lite, jag var där i drygt en timme, men det är najs. Sen ner på stan och handla på Systemet och sätta in pengar, sen till Coop och handla. Nu är jag hemma och surfar lite, kollar TV och bloggar, så klart. Ska börja ta tag i städning och diskning alldeles strax, sen över till föräldrarna och äta mat. Fina fisken!

På jobbet har vi tydligen på in asfräcka solglasögon, lagom till Alla Hjärtans Dag. Jag menar, kolla!


Det är hjärtan på sidan, som inte riktigt syns, men fan coola! Finns i rosa också! Kanske man skulle köpa?

Eh... Nej!

Nej, nu ska jag vara lite duktig och diska. Appropå det, jag måste verkligen skaffa nya tallrikar, mest för att jag lyckades ha sönder en, vilket betyder att jag har tre platta tallrikar kvar. Inte okej.

Kommentarer
Postat av: sara

hahah :D

2009-02-06 @ 19:04:00
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0