Bra start på dagen = Cheese Ballz

Dags att ta tag i dagen, eller vad säger ni? Nu har jag slappat i några timmar, så det börjar bli dags att bege sig till föräldrarna för att få ryggen insmord för näst sista gången. Imorgon lär jag nog få klartecken att den är läkt, för den känns tydligen det (jag kommer ju inte åt att känna själv). Efter att jag varit hos föräldrarna måste jag ta tag i min lägenhet, och fixa till den. Det är lite för stökigt, till och med för mig, och jag brukar inte bry mig nämvärt mycket om sånt.

Men det blir nog bra skit. Sen ska jag försöka mig på lite gitarrspel, vilket förhoppningsvis kommer bli riktigt bra. Nej, nu blire inge mer för den här gången.

Toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0