Bra start på dagen

Dagen började med att jag blev väckt av skorstensfejarna som skulle fixa lite i lägenheten. Jag visste ju att de skulle komma, och 09.20 är väl inte så tidigt, men ändå! En av dem var Berga, som jag spelat fotboll med tidigare, så det var ju trevligt. Sen att den andra undrade om jag kände massa personer som jag inte alls hört talas om, samt vem min bror var, det var ju bara spännande.

Nu har jag slappat lite, kollat YouTube, samt varit och fått tatueringen insmord. Dags att käka frukost och göra sig iordning för att jobba, helt enkelt. Är inte hundraprocentigt frisk än, så vi får verkligen hoppas att värmen i butiken är fixad, annars kommer det säkert bli värre.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0