Dags för en hönstelefon

Så där ja, då var man en människa igen. Nu har jag badat ett litet tag, och gud vad skönt det var. Jobbet idag bestod av två riktigt dryga störningsmoment.

#1. När jag anlände till jobbet, 06.15, var det 13 grader i butiken. Detta klev aldrig över 15 grader på hela dagen. Ja, det var skitkallt, hela arbetspasset. Anledningen var en trasig värmepanna, som inte spottade ur sig någon värme, så nu känner jag nästan en förkylning vara i antågande. Mums.

#2. Jag fick ett knä rakt in i låret på träningen igår. Det gick rätt bra att köra ändå, men jag hoppade över benövningarna i slutet. Idag, när jag skulle sätta mig i en hyrbil för att köra in den i GDS-hallen, märkte jag att jag knappt kunde böja benet. Skönt! Känner mig som en kryppling.

Nu har i det i alla fall släppt lite i benet, så att jag kan böja mer än 90 grader utan att det gör svinont. Förhoppningsvis blir det bättre till imorgon. Halsen känns fortfarande irriterad, vilket ska försöka förebyggas med lite te, något som var länge sen jag drack. Efter det ska jag nog slå på TV:n och slöa lite, alternativt sova, till och med.

Nu känner jag dock inte för att skriva mer. Så hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0