En helg av besvikelser

Usch vad den här dagen har gått snabbt, trots allt, och inte är jag helt frisk än. Har haft konstant huvudvärk hela dagen, som dock inte varit allvarligare än att en Alvedon har tagit kål på den. Det blir dock en tablett till när jag går och lägger mig alldeles strax. Den här helgen blev helt klart inte som jag ville att den skulle bli, så vi sätter vårt hopp till nästa helg då jag far iväg till Trollhättan för att hälsa på Sofie. Det ska bli riktigt mysigt, hoppas jag på.

Nu ska jag försöka bli så frisk att jag kan träna på tisdag, men det känns lite hopplöst. Men jag vill faktiskt göra det, kan inte vara borta från alltför många träningar, den lilla kondition jag lyckats bygga upp kan försvinna alldeles för snabbt. Så vi håller tummarna.

Har börjat fila på lite planer för en kryssning igen, kanske löningshelgen i april, det skulle vara grymt.

Sen måste jag börja få lite pli på mig själv, och börja spela in musik. Jag har ju en låt på gång, som bara behöver rätt uppbyggnad, sen kan jag mer eller mindre göra klart den på en dag, förutom sången. Så vad väntar jag på? Jag vet inte, motivation antagligen, bristvara när man är sjuk.

Men men, nu ska jag dricka upp mitt te och göra mig klar för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0