Förbannat

Fy fan, vilken dryg dag. Jag hatar att jobba förkyld, det går verkligen inte. Jobbigt att hålla på och snora och få ont i huvudet och snyta sig en gång i kvarten och knappt kunna göra något ansträngande för att det börjar rinna ännu mer. Om jag inte mår bättre imorgon kväll tänker jag ta ledigt på onsdag också. Jag måste fan bli frisk.

Dagens mest irriterande? Jag lyckades välta våran hurts med muttrar, skruvar, bultar och diverse pryttlar. Miljoner (nej, jag skämtar inte) muttrar spriddes ut på golvet.


Bilden gör inte verkligheten rätta, eftersom det var sjukt mycket muttrar överallt. Nöj er med att veta att jag svor inombords, eftersom detta sabbade i praktiken hela kvällen. Jag hade ändå tänkt göra vissa någorlunda viktiga saker, som nu blev ogjorda eftersom jag blev tvungen att sortera runt 10 olika sorters muttrar. Roligt!

Nej usch. Nu blir det Alvedon. Och tillfrisknande. Jag behöver någon som tar hand om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0