Gäsp

Okej, det blir inget låtinspelande idag... Har inte motivation, men ska försöka uppbåda lite av den varvan till imorgon. Jag håller på och tvättar, och ska snart jobba, så det känns som att jag kan skita i det. Imorgon och på fredag låter som bättre alternativ i mina öron.

Jag har börjat sova igen. Så att säga. Jag gick upp jättetidigt innan, nästan oavsett när jag gick och la mig, men nu har jag helt plötsligt börjat sova mycket längre på morgonen. Jag vet inte om det är bra eller dåligt, men tror nästan att det lutar åt dåligt, eftersom jag är så otroligt segt. Fast min kropp kanske behöver ta igen all sömn den missat, eller nåt.

Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på musik, och tvätta. Wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0