Ge mig!

Ganska slapp dag på jobbet idag, inga spännande händelser att rapportera, samma vanliga liksom. Det enda som var roligt var att Klas ringde och sjukanmälde sig. För de som vet vem Klas är, är detta sjukt kul. Den mannen är aldrig sjuk, och jobbar mer eller mindre dubbla pass varje dag, eller det är så det känns. Så det var dagens chock, helt klart.

Jag fick just reda på att West Coast Riot ska hållas i år igen. Jag vill åka. Jag ska åka. Jag måste åka. Det finns inget alternativ. Jag skiter högaktligen i Peace & Love, nu är det Göteborg som gäller den 25 juni. Bara två band är klara, nämligen Alkaline Trio och Sick Of It All, två band jag tycker mycket om. Kan det bli bättre? Nej, troligtvis inte. Så så ska det bli. Ska se om jag kan lura med mig någon, annars åker jag själv. Det kommer vara så värt det, det vet jag.

Nu ska jag tagga till inför löppasset med laget ikväll. Jag ser inte fram emot det, men det ska genomföras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0