Go on now, dance with me

Min stackars rygg! Det har spänt och gjort lite ont hela dagen idag, och inte blir det bättre av att bekanta ska peta och dunka på den. Förhoppningsvis är det bättre till i helgen då jag antagligen kommer att spela fotbollsturnering. Men det ska nog inte vara några större problem, hoppas jag.

Inte mycket att rapportera från jobbet idag, förutom att det är jobbigt att jag kommer på massa bra låtar i huvudet när jag jobbar, som då går förlorade i min skalle eftersom jag inte kommer ihåg dem sen. Lite drygt. Ibland spelar jag in något med mobilen, men det är ju inte alltid man kan det, med kunder runt om och så. Fast det känns bra, för jag har ju massa bra skit i huvudet, så att säga, det gäller bara att sätta på papper.

Nu ska jag sova, för jag ska jobba igen imorgon bitti. Ska nog äta havregrynsgröt igen, det ska bli det nya den här månaden. Jag blir bara nyttigare och nyttigare! Hooray!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0