Här går vi

Statusuppdatering! Nu är jag hemma från jobbet, och ska slappa lite innan det blir dags för träning ikväll. Inget spännande har hänt på jobbet som jag kan göra mig rolig över (eller, det skulle väl vara när Camilla sa att hon nåntingnånting tummen i kardemumman, sexuell anspelning som bäst!), och dagen har gått snabbt. Jag jobbade min vana troget över lite, mest för att jag skulle beställa varor vilket inte hann bli gjort till att jag slutade.

I laget har grismånaden börjat, redan i tisdags, men då kunde jag inte träna på grund av jobb. Jag jobbar ju "tyvärr" var fjärde tisdag kväll, så då blir det ingen träning då. Nu ska det tydligen vara jobbigare träningar än vi haft inledningsvis det här året, så det ska bli intressant att se hur det ter sig.

Jag har också fixat så att jag är ledig på lördag, vilket innebär party party i stan med lite folk. Det ska bli mysigt och välbehövligt. Har ju fått krupp på Norrtäljes uteliv, och känner att det ska mycket till att jag går ut här igen, i alla fall på Mobergs. Kanske Trädgårn i sommar, men inte mycket mer än så. Förhoppningsvis drar vi till Harry B, och alla underbara rocktjejer (och bra musik också, så klart). Men men, vi får se!

Nu ska jag dricka klart min saft och äta min Kinder Maxi (mums!), och försöka hitta på spännande saker att skiva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0