It's All A Matter Of Pushing

Idag är en relativt deprimerande dag. Inte inställningsmässigt från min sida, men utanför. Jag menar, kolla utsikten från föräldrarnas balkong.


Bakom dimman finns det en skog. Den syns inte ens. Det är slaskigt, grått, tråkigt. Kort sagt, deprimerande.

De glada nyheterna är att jag nästan har blivit klar med en låt, gitarr och text. Inget inspelat, uppenbarligen, eftersom jag fortfarande inte fått igång inspelningsutrustningen... Men det kommer, och då ska jag försöka få in musiken i datorn. Det är faktiskt en lugn låt, vilket kanske är lite otippat, men det kan bli riktigt bra, faktiskt. Sen ska jag lära mig att spela och sjunga samtidigt, vilket faktiskt inte är det lättaste, men det kommer väl med övning.

Åt en hamburgare från Daisy's här i stan, vilket var första gången på länge, och det var helt klart värt det. Bacon Cheese liksom, kan inte bli bättre. Och så är det inte så långt ifrån där jag bor heller, men jag var lat (och kanske olaglig) och tog bilen, vilket också var värt det.

Motivationen i övrigt är på ett all time low, ska bli ordentligt skönt att jobba imorgon, så att man har något att göra.

Nu ska jag... Göra något... Typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0