It's done!

Äventyr till Stockholm idag igen, för besök hos de underbara människorna på A'n'T. Dags att göra klart ryggtatueringen, som skulle bli kompletterad med text ovanför ängeln. If it hurts, you know you're alive skulle läggas till på banner, forslagsvis tredelat. Kalle hade kommit med ett förslag, som några andra där (inklusive jag) dock läste lite fel, då det blev You know, if it hurts you're alive, vilket kanske inte riktigt var vad jag eftersträvade. Så han fick helt enkelt sätta sig och rita om, och efter ett tag fick vi till ett resultat som jag kunde vara nöjd med. Det tog dryga timmen, och gjorde väl varken mer eller mindre ont än några av de andra tatueringarna, även om det var riktigt känsligt på vissa ställen, speciellt över skulderbladen (mycket härligt när det kändes som att hela kroppen skakade).

Samtidigt som jag var det två andra som tatuerade sig, nämligen två tjejer. Den ena var snygg så inåt helvete, men var tyvärr förlovad (det var nog första gången jag faktiskt lade märkte till ring på fingret), och den andra såg absolut inte ut att vara arton. Men tydligen var det hennes födelsedag, eller åtminstone hennes födelsedagspresent, och hennes mamma var med som moraliskt stöd. Inte helt fel att ha något att kolla på medan man är där, i vilket fall som helst.

Efter det blev det Burger King, och sen resa hemåt. Jag hade egentligen tänkt köpa skor, men orkade inte.

Nu har jag kollat på Babylon A.D. som var en helt okej film, faktiskt, och snart ska jag till föräldrarna för att fixa med tatueringen. Bilder kommer!

Toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0