Jag har varit en god pojke. Mums!

Okej, jag orkade inte skriva något igår, mest för att jag var riktigt trött när jag kom hem, och för att det inte blev bättre efter att jag tränat. Men igår kom i alla fall mina tröjor som jag beställt från yesstyle.com, och de är sjukt härliga. Jag menar, kolla på dem!




T-shirten är rosa, i ett ganska härligt material, och "texten" betyder ungefär Jag älskar vacker gris, där grishuvudet respresenterar ett hjärta. Samma text finns med just ett hjärta på en ärmen. Den vita och den svarta tröjan är båda pikétröjor med lång ärm, vilket är lite ovanligt för mig, men med jeans ser det skitsnyggt ut. De fanns i andra färger också, men jag tyckte de här var snyggast.

Så nu har jag sju nya tröjor att leka med... Pust! Näääär ska jag ha möjlighet att visa upp dem? Jo, idag till exempel. Jag tyckte det skulle vara en bra idé att ha Slavery gets shit done tröjan på mig på utbildning som jag varit på under dagen. Tyvärr reagerade ingen, men men...

Utbildningen, ja... Det var då säljande station som gällde. och vi fick alla lära oss hur vi ska bli bättre säljare och kunna sälja mer än vad vi gör nu. Det var egentligen det allt gick ut på, och det mesta var väl egentligen inte någon överraskning, men det gäller ju liksom att tänka på det, inte bara prata om det. Så visst, något har jag väl lärt mig, men i övrigt var det mest upprepning och inte mycket överraskning. En rolig grej var de bilder som satt uppe lite överallt i lokalen, bland annat den här:


Ser hon inte... Lite väl positiv ut? Nästan galet positiv? Som att hon vill slita ut ditt hjärta och visa dig hur det fungerar? Läskig! Men ändå lite småsexig... Nåja...

Och jag behöver städa min lägenhet. Badly.


Och det är inte allt, men jag fick inte med allt stök i den här bilden. Usch usch. Men jag orkar inte fixa det idag, utan tar det på lördag. Imorgon är det ju cup med laget, så då blir det inget städande. Jag lär förvisso vara helt slut på söndag, men jag ska försöka ta tag i det då.

Ikväll ska jag belöna mig själv med lite cola och Cheese Balls, gottigottgott!

Så nu får ni ha det.

Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0