Nattliga eskapader

Möte idag på jobbet, och sen vanligt jobb på kvällen, två saker som gjorde att dagen gick ordentligt snabbt. Egentligen inte mycket att orda om faktiskt, känns som att dagen bara runnit iväg.

Jag har gått runt och tänkt, mest hela dagen faktiskt. Det resulterade i ett brev. Som jag tror att jag ska skicka. Fast jag vet inte om jag ska skriva om det, för det känns så anklagande, på något sätt. Och det är ju inte det jag vill förmedla. Hmm, kanske får skriva om imorgon.

Fast det är bra att skriva av sig så här, riktigt bra faktiskt. Det funkade förra gången, och förhoppningsvis funkar det den här gången också. Jag har ju andra saker jag tänker på också, som jag skulle kunna plita ner. Det blir liksom som att de blir sagda, fast att de inte blir det.

Meh, imorgon ska jag tvätta innan jobbet, och börja spela in lite musik. Jag måste komma överrens med mig själv om låtens uppbyggnad, som fortfarande är lite luddig. Det kommer nog dock gå riktigt bra tror jag, och eftersom det är en demoversion jag ska börja spela in, behöver jag inte vara så seriös med hur bra det blir. Det viktigaste är att det mesta blir inspelat.

2287 låtar kvar som jag inte lyssnat på än. Det går inte snabbt!

Nej, sängen snart. Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0