Party hard? Party HARD!

Gårdagkvällen blev både lyckad och mindre lyckad, måste jag säga. Först skulle jag till föräldrarna runt 17.30 för att äta mat, då Martin och Marianne skulle komma för att hämta upp Fanny. Det visade sig dock att det inte skulle bli mat förren efter kl 18, vilket inte riktigt passade för mig, eftersom jag tänkte ta bussen till Stockholm vid 18.40, och jag hade inte gjort mig iordning alls. Så jag fick äta mat själv direkt, susade sedan hem och duschade och piffade till mig själv.

Efter detta lyckades jag komma med bussen som gick 19.00, vilket betydde att jag var vid Centralstationen runt 20.15. Där fick jag vänta på Samantha som tog sin lilla tid på sig, sen anslöt sig också Kitty till sällskapet. Vi tog oss sedan till Medborgarplatsen (tydligen med smeknamnet Medis), där vi träffade Samanthas kompis som hette någonthing... Aline? Kanske... Nåja, efter det tog vi oss till Kellys, som är en rockbar (med förvånansvärt låg ljudvolym), där vi förlustades oss. Efter ett tag anslöt sig några härliga rockabillykillar, och sen var det dags för mig att gå hem.

Självklart lyckades jag missa tåget till Mörby Centrum med cirka 5 sekunder, vilket betydde att jag fick ta 01.10 bussen hem, istället för 00.10 bussen. Party hard. Men det var väl ingen större fara, jag tröstade mig själv med en QPMickey Dee, och sen tog jag mig hemåt. Så jag fick hela 2½ timma sömn innan jobbet idag, men man är väl ett partydjur? Right? RIght...

Har varit sådär halvmysig på jobbet idag, inte många ansträngande tag inte, men det har gått fort i alla fall, vilket är skönt. Det blir ingen träning ikväll, för jag känner fortfarande av förkylningen, och vill verkligen bli av med den. Har seriösa funderingar på kinamat ikväll, men jag borde spara så mycket pengar som möjligt. Vi får se.

Nu ska jag försöka att inte somna. Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0