Planerna, planerna, planerna

Tuff träning idag, helt slut. I hela kroppen, men även armarna som fick sig en rejäl omgång. Det blir inget spel för mig i helgen heller, fick jag höra, men på ett sätt var det också bra. De matcher vi spelade var grymt jobbiga, men var samma längd som de som ska spelas i helgen. Med andra ord, jag är inte riktigt redo än. Sen var det ju slutspel på söndagen, då jag inte tagit semester, vilket innebär att jag inte hade kunnat vara med. So it's all good.

Då blir det party istället! Tänker supa mig redigt full imorgon. Fiiiiina grejjer.

Blir lite ärenden på stan också. Kollade i fickan idag för att se hur mycket jag fick över efter att ha betalat tatueringen. Jag tog ju ut 4500 eftersom jag inte riktigt visste hur mycket mer jag skulle betala, och eftersom jag betalade 3000 hade jag 1500 kvar, vilket var en positiv överaskning, eftersom jag trodde att det skulle vara 1000. Så förstår ni, 3500 totalt för min ryggtatuernig... Lätt att jag tänker fortsätta tatuera mig hos herr Kalle Blom. Bra jobb för en helt klart resonabel penning.

Så det blir Systemet för att handla lite sprit, eftersom allt jag har är slut (och påsen med inhandlad sprit försvann på båten, lagom drygt). Sen ska jag försöka ta mig till Nautilus för att kolla priser på spinningkort, eftersom jag tänkt börja med det. Sen vet jag inte riktigt... Ska ju till föräldrarna och äta, men sen är det ju bara att börja parta, liksom.

Sen ska jag spela gitarr. Massor med gitarr! Kanske ska köpa några batterier just in case. Mmm, så får det bli!

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0