Slavery gets shit done

Idag har jag jobbat, och som jag var sliten från igår, hujedamig! Jag snoozade i sängen i 50 min, fast jag tänkte gå upp och vara duktig och äta frukost etc, men det ville sig helt enkelt inte. Så det blev att gå upp 05.50, hasa sig in i badrummet och tvätta håret, fixa till sig, och åka iväg. Resten av arbetsdagen gick bra, även om den innehöll lite tunga lyft, men det är bra, då får jag lite träning på köpet.

Efter jobbet åkte jag hem till föräldrarna för insmörjning av tatuering (som för övrigt kliar som tusan mest hela tiden). Efter det tog jag mig ner på staden för att hämta ut paketet som jag fått påminnelse om från Posten att jag skulle hämta. Sen iväg till Coop för att handla lite svullmat (cola, pizza och bearnaisesås, fy mig!), och sen hem. När jag kom hem och plockade in posten, såg jag att jag fått en brevavi, till samma ställe som jag redan hämtat ut ett paket. Skitbra! Inte alls irriterande. Jag beslöt för att sova på saken, sen tog jag mig en promenad ner och hämtade det, eftersom jag inte orkade pula med bilen. Det visade sig vara mina tröjor som jag beställt! Wihoo! Kolla vilka snygga, liksom!








Jag menar, är de snygga eller är de snygga? Fett snygga, är vad de är! Tror nog inte jag kommer ha White Flour tröjan på krogen dock, kan vara så att fulla människor inte riktigt fattar humorn.

Imorgon får jag troligtvis tröjorna från yesstyle.com, men jag kommer nog få betala lite tull på dem, eftersom jag fick ett brev från Posten om att jag skulle komplettera med kvittouppgifter. Nu hade jag kunnat vara smart och redigerat kvittot så att det sett ut som att jag betalat skatt redan, men det tänkte ju inte jag på. Men men, troligtvis imorgon. Wihoo!

Nu ska jag fortsätta min svullkväll med cola och jordnötter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0