Yes I can

Nu har jag kollat "klart" på Yes Man, vilket jag måste säga var en bra film. Jag orkade dock inte kolla helt klart på den, eftersom den segade ner alldeles för mycket på slutet. Början av filmen var dock ingen höjdare, eftersom den fick mig att börja tänka på lite saker. Inget allvarligt, men eventuellt något jag tänkte skriva lite om här imorgon. Man skulle kunna säga att det är en av mina större hemligheter, som jag egentligen inte borde hålla hemlig. Vi får se hur jag känner för det imorgon.

Snyggaste stillbilden i filmen:


Är han inte underbar, vår Jim Carrey? Jo, det tycker jag.

Nej, nu ska jag trycka i mig Alvedon och gå och lägga mig. Hoppas jag mår bättre imorgon, så att jag mår ännu bättre på måndag så att jag kan jobba.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0