AFK

Jag har varit lite inaktiv när det gäller bloggande, och det finns en anledning, som vi inte behöver gå in på. Inget farligt, bara någonting annat som tagit upp min tid. Det har ju dock inte hänt alltför många spännande saker just för tillfället, så inte så mycket att rapportera.

Jobb idag, och det gick bra, även om jag just nu inte riktigt känner mig taggad att göra speciellt mycket på jobbet. Plus att min högra arbetssko har en trasig sula, vilket inte riktigt passar klimatet. Snöslask har det varit hela dagen, så strumpan var ju lagom blöt.

Meh, nu ska jag idla lite, för att sedan jobba dagpass i morgon. Ska försöka vara lite mer produktiv, bland annat med inventering. Party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0