Dagens thing

Dagens uppvaknande kan summeras med ett ord: Aj! Sådan träningsvärk som jag har i mina armar var det länge sen jag känt. I första hand är det armmusklerna, som inte riktigt klarade av armhävningsövningarna i torsdags, och som fick lite mer arbete i går, som inte mår så bra. Benen är faktiskt okej, trots flertalet benövningar igår. Det är först nu mot kvällen som armarna börjar vara någotsånär böjbara. Som tur är är jag ledig i dag, och i morgon. Det behövs verkligen.

Egentligen skulle jag ju till tandläkaren i morgon, men har bokat om tiden en månad fram. Jag vill inte! Jag vet hur många hål jag har, och det enda som "skrämmer" mig, är kostnaden för att laga allt. Resten är inga problem.

Jag ska dock lämna in bilen på service i morgon, vilket inte är en dag för tidigt. Ska försöka komma ihåg att ta med mig märket som ska sitta på huven, som jag råkade skotta bort när vi hade massa snö.

I övrigt har det varit en lugn dag, där jag mest tagit hand om mig själv. Och tvättat. I morgon ska vi försöka hitta på något. Kanske.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0