Dance like a black bitch

Dags för en större uppdatering, tror jag.

Idag har jag jobbet, sista arbetspasset efter sju i rad, så nu har jag eftermiddagen och morgondagen ledig, vilket är riktigt skönt. Jag fick avin till pakeket som innehåller min distpedal också, så jag ska försöka orka med en lite rask promenad efter middagen. Så vem vet, jag kanske skapar min första låt imorgon? Njae, kanske inte riktigt, men jag ska i alla fall försöka få igång inspelningsutrustningen ordentligt nu. Blir ju mycket lättare att komma ihåg bra grejjer man spelar om man lyckas få in de i datorn. Sen hoppas jag att det funkar smärtfritt med distpedalen och utrustningen, men det ska förhoppningsvis inte vara några problem. Men om jag känner mig själv så kommer det bli massa problem.

Annars leker livet, det gör det. Börjar mer och mer anpassa mig till singellivet, och gillar det. Och det kommer bara bli bättre med tiden, det vet jag, jag får helt enkelt se till att hålla ut. Bra skit, liksom!

För den uppmärksamme (eller nåt), har jag börjat lägga till några kategorier, nämligen Musik, Bilder och Video, för de gånger jag lägger upp sånt. Det betyder att ni snälla besökare kan se det ni vill av min blogg. Alltså om ni inte har något intresse för mitt liv kan ni bara kolla de grejjerna. Nu orkar jag uppenbarligen inte fixa till äldre inlägg, utan det börjar från och med nu (eller några dagar tillbaka).

Jag ser fram emot nästa vecka ordentlig mycket, måste jag säga. Kryssning på fredag, och tatuering på måndag, och bara två arbetspass kvar innan dess. Sweet! Ser väl nästan mest fram emot tatueringen, måste jag säga, den kommer bli grym!

Nej, nu ska jag slappa lite, och fixa mat snart. Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0