Fashionst... e...?

Nu har jag jobbat första dagen efter min lilla ledighet. Det var en ganska lugn historia, men jag fick i alla fall lite gjort, främst lite inventering. Nu har jag precis kommit hem från mina föräldrar där jag ätit mat, och med mig har jag lite bilder på mina nya fina kläder. Så här kommer det!



Byxor #1, med skärpet och skorna.



Btxor #2, med skärpet och skorna. Nu vet jag att byxorna inte skiljer sig alltför mycket, men det positiva är att jag inte behöver köpa blåjeans på ett bra tag, troligtvis inte de kommande två åren. Så kan jag köpa lite andra typer av byxor som jag vill ha.



Skärpet. Fanns även i en röd variant (röd på baksidan med röda stygn), men jag tyckte nästan den här blev bättre, eftersom det är lite lättare att matcha.



Ja, jag vet, det är Lacoste. Men det får faktiskt funka, för jag tyckte de var snygga, plus att jag behöver ett par mörka skor, och det var fan inte lätt att hitta.

Sen var jag ju tvungen att ta lite egobilder också, men vad konstigt att bara en blev bra då...



Det är helt enkelt bara att inse, jag gör mig bäst i verkligheten. Ja, jag behöver nog klippa mig lite, ansa i alla fall.

Imorgon är det slappasset på jobbet. Eller, slappt och slappt, jag kommer att ha sjukt mycket att göra imorgon, men det är bra, för då går dagen snabbt. Jag menar, det är ju bara tre dagar (mindre, faktiskt) till att jag ska tatuera mig! Sweet! Det kommer bli bra skit, tror jag.

Nej, nu ska jag vara lite tråkig innan jag går och lägger mig. Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0