Give it a rest

Kul då. Jävlig kul. Vaknade flera gånger under natten idag med en grym värk i högra knäet. Mysigt värre. Det kändes ändå rikigt bra igår, men nu är det skit igen. Har gått hem tidigare från jobbet för att vila benet så att jag kan jobba ordentligt imorgon istället. Ont i armen har jag också fortfarande, så det ser ju sisådär ut inför träningen på lördag. Jag lär väl åka dit och försöka, men som det känns nu finns det inte mycket som talar för att jag ska kunna köra hundra procent.

Annars har jag staplat omkring på jobbet i tre och en halv timme, och försökt göra så mycket som möjligt. Vilket gick så där, det var väl inte den snabbaste Kristofer som OKQ8 skådat de senaste veckorna.

Nåja, nu ska jag tycka synd om mig själv resten av dagen, så får vi hoppas att det känns bättre imorgon.

Lite musik, avslutningsvis!



Skit i videon, det är musiken som är viktigast. The Bronx med låten Around The Horn, grymt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0