Här var jag!

Dags för lite bloggande. Jag känner att jag prioriterat bort det, och annat, lite i onödan. Jag gillar ju trots allt att skriva av mig.

Igår blev mina skor alldeles för blöta på jobbet, kanske på grund av detta...


Kanske dags att skaffa nya? Dessa matchar inte vädret ute, med allt slask. Mina strumpor var dyngsura efter bara några timmar, inte okej. Därför valde jag moderiktiga stövlar idag, som jag bar nästan halva passet, då jag sprang mycket ute.


Jag menar det! Idag var en tung dag, måste jag säga. Var så sjukt trött, tröttare än jag varit på länge. Det beror mest på avsaknad av sömn i natt, då jag inte var trött när jag gick och la mig, plus att jag fått lite att tänka på, som surrade i skallen.

Vad jag tänkte på? Det behöver vi inte gå in på, men vi kan sammanfatta det med att det enda jag vill är att hon ska må bra, på vilket sätt det än är.

Snart är det dags för träning, och det kommer bli tokjobbigt, antar jag. Eller, jag kommer i alla fall att göra det jobbigt för mig, så att det ger något. Kan väl se fram emot lite armövningar i första hand, för att följa förra veckans mönster, eller kanske lite löpningar. I vilket fall som helst, blir det jobbigt. Men fan så skönt det kommer kännas efteråt.

Min tatuering är nu mer eller mindre helt läkt, och ser riktigt schysst ut. Jag är fortfarande riktigt glad och nöjd, och ser verkligen fram emot nästa, som bara är 1½ vecka bort. Den ska bli så bra, så bra!

Nästa vecka är det kryssning, med en hel massa människor, och det kommer bli en hel massa sjukt kul. Jag ska vara full och glad och äga båten. Satsa på fyllecell? Varför inte!? Nej, så full blir jag aldrig så det behöver vi inte oroa oss för.

Dagens iakttagelse: Påse med Polly Hazel & Coconut (hasselnöt), varningstext: Kan innehålla spår av hasselnötter [...] Tacka fan för det om det är hasselnötssmak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0