Here we go!

Och så var sista "hindret" för veckan över. Träningen gick riktigt bra, måste jag säga, bland annat för att jag fick till ett riktigt fint mål, där jag la upp bollen i luften till mig själv på en passning, och drog till på volley. Fina grejjer. Styrkan gick bra också, även om 100 armhävningar på tid inte riktigt passade mig just nu. Jag körde 40 i rad, sen blev det fem, sen tre, sen en åt gången. Ungefär. Men jag var inte sämst i alla fall, lite skönt.

Nu är jag helt slutkörd, vilket bådar gott för morgondagen. Med lite tur är jag extremt lättpåverkad och behöver inte dricka så mycket för att bli stupfull. Kommer ju börja dricka runt 2-3, så det blir nog bra...

Nej, nu blire nattmacka och lite TV tror jag... Uppdatering på lördag, antar jag, efter kryssningen. Massa smaskiga detaljer utlovas!

Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0