Here we go

Ujujuj... Gårnatten var väl ingen höjdare... Gick och la mig vid 23.30, läste lite, släckte sen lampan. Men kunde jag sova? Icke! Detta medförde inte många timmars sömn, och nu efter jobbet har jag försökt vila lite till Queens Of The Stone Age, vilket har gått sådär. Nu har jag dock ont i huvudet, vilket ju bådar gott inför träningen ikväll. Det blir en Alvedon (den sista jag hade!), så får vi se om jag lyckas tagga till.

Min tatuering har också börjat flaga, vilket ju betyder att sårskorpan börjar försvinna. Det ser riktigt bra ut på de ställen där det lossnat mycket, så det känns bra. Jag har alltså varit en duktig pojke! Men jag ser verkligen fram emot nästa tatuering, den ska bli riktigt rolig att göra.

Och jag erkänner, jag börjar gilla att handla kläder. Nu förstår jag helt klart fascinationen, även om jag kanske inte riktigt kommer bli en person som springer runt i affärer för att hitta saker. Men det är helt klart en skön känsla att köpa saker till sig själv som, förhoppningsvis, får en att se bättre ut också. Så mer sånt!

Snart blire mat, pasta med köttbullar!

Och ja, jag ska jobba på att göra bloggen mer intressant, men jag orkar inte ritktigt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0