Jag ser bra ut

Stark inledning på dagen! Älskar när det inte är helg och man faktskt kan få saker och ting genomförda. Åkte först ner på stan och till det inbokade mötet hos optikern för att kolla linserna. Vi kom fram till att jag fått något sämre syn på höger, men att det inte var tillräckligt mycket för att justera. Optikern lyckades också pilla ut min vänstra lins, som hon själv satt tillbaka hur smidigt som helst. Lite bättre än när jag pular.

Sen åkte jag till jobbet, med tanken att tvätta bilen, men det var minst 30 min väntetid, så det orkade jag inte. Flashade bröstet så att folk fick se tatueringen, samt kollade så att jag är ledig de dagar jag behöver vara ledig den kommande tiden.

Efter det drog jag till Lundqvist Bil & Motor, där jag köpte min bil för två år sen. Jag bokade in en tid för service, och det var inte en dag för tidigt, och inte blir det speciellt dyrt heller, drygt 1500 kr.

Nu har jag tagit lite fina bilder på mig och min omgivning, till exempel på min nya gitarr.


Fin, va? Den kommer att följa med mig bra många år, tror jag. En LTD EC-256, vilket inte säger mig något egentligen, men skön som fan är den.

Sen min nya fina tröja, som jag hitta på Åhléns.


Så nice. Helt klart jag, liksom. Om jag någon gång blir en superskurk, vill jag vara som Jokern, så där härligt galen och skön.

Nu ska jag slappa lite innan jobbet, tjöta med lite folk, etc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0