Kung av lagom

Snart bär det av till föräldrarna för lite fikande och uppvisande av tatuering. Jag är fortfarande riktigt nöjd med den, så det känns ju bra. Jag kommer nog inte ångra den här, eller egentligen någon tatuering jag kommer göra, det känns helt klart som min grej. Det roliga var att tatueraren tyckte att jag hade bra hud för tatuering, i alla fall på bröstet. Det känns ju bra det i alla fall. Hoppas samma sak gäller för ryggen, men det känns väl som det, har väl ingen speciell hud där vad jag vet.

Igår åt jag tacos, idag tänkte jag äta pizza. Bra att man inte är så onyttig... Men det är fint ändå, fördelen med att vara singel är ju att man får äta precis det man vill vilken dag man vill. Härliga tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0