Now you've just been sold

Eftersom jag varit lite dålig med uppdateringar om vad som händer i mitt o så spännande liv, blir det lite musik av Strung Out.


No Voice Of Mine heter låten, och är från albumet Exile In Oblivion. Det roliga med den låten är att jag har hört den innan jag hörde resterande låtar på den skivan, men jag kan för min tid inte komma på i vilket sammanhang. Att jag skulle hört den på Bandit verkar lite otroligt, då den typen av musik inte spelas speciellt ofta där, men nåt annat kommer jag inte på.

Min kära mor tycker tydligen inte alls om tatueringar. Men jag får försöka övertyga henne eller farsan att hjälpa mig med ryggtatueringen. Jag känner inte riktigt för att vända in och ut på mig själv för att smörja in den.

Nu blir sängen snart, toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0