Spännande helg i antågande

Då var det dags för fyra dagars efterlängtad ledighet med massor av skoj som händer. Dagen på jobbet gick tacksamt snabbt, och nu sitter jag här och ska sätta in fiskgratängen i micron och avnjuta lite god mat. Sen är det träning, som jag ser fram emot skräckblandad förtjusning. Det var skönt att inte träna i lördags, men jag vill ju ändå träna, för min egen skull. Så det ska bli bra, ska försöka ta ut mig så absolut mycket som möjligt.

Imorgon är det så dags för kryssning, bokad sen i början på december. Framförhållning kallas det. Nu är dagen alltså här, och det ska bli grymt kul. Drar först till Malin som redan har besök av Erika, och sen drar vi ut i dimman (och förshoppningsvis till båten). Massor med roligt folk som ska åka, med garanterat spännande saker som kommer hända. Själv ska jag vara full, dum, dryg och alldeles alldeles underbar. Och dansa ska jag göra. I tid och otid. Som bara jag kan.

Sen på måndag är det tatueringsdags! Den tatuering som jag verkligen ser fram emot, även om den jag gjorde senast är riktigt fin den med. Övre delen av min rygg ska täckas av en ängel med lite text ovanför. Jag utlovar massor av bilder när den är klar.

Nej, matdags, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0