Stooooor dag imorgon, eller nåt

Såg Emma som jobbar på Coop i dag igen. Fan, det är nästan så att jag ska fråga om hon vill käka middag nästa gång jag ser henne. Jag gillar henne! Tror jag... Hon stod och pushade för MedMera-kort idag, vilket jag ju faktiskt inte har, så det är ju en perfekt start på en diskussion. Nåväl, vi får se hur det blir med det.

Nu är jag grymt trött, förresten. Har precis tränat årets första fyspass med laget, och det var inte nådigt. Eller, det hade kunnat vara jobbigare, men mina triceps känner av det i alla fall. Många jobba armhävningar blev det, men fan så givande. Jag testade också att dricka en Gainomax efteråt, och det kan nog funka. Ska se om det gör någon skillnad mot tidigare år... Inte för att jag kommer ihåg hur det gick då, men ändå!

Imorgon är det Eskilstuna, och sedan Stockholm. Ska först hälsa på Lina, och sen ut med Erika och bihang i stan. Nu blir det nykter utgång, eftersom jag helst kör bil till träningen på lördag, samt att jag inte gärna vill vara bakfull då... Men det funkar nog, jag är ju en kul person ändå, liksom!

Snart så är det sängen dock, toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0