T - 12 timmar

Så var sista arbetspasset innan den magiska dagen avklarat. Eller ja, magisk och magisk, jag är fortfarande varken nervös eller uppspelt för att jag ska tatuera mig. Mest för att det känns så naturligt, som att jag borde gjort det för länge sen, liksom. Vilket jag ju borde, men jag har prioriterat spenderingar på annat sätt. Men men, nu är det dags, och jag ser så klart fram emot det, jag har allt förtroende att resultatet kommer bli klockrent.

Arbetsdagen har varit rätt lugn, måste jag säga. Jag har hunnit med upplock av varor, inventering och allmänt mys i kassan. Så klart hade vi två nissar i GDS-hallen till ungefär 22.15, eftersom de inte hann klart. Sen halv sex var de inne, stabil skit. Som tur är behövde inte Klas och jag vänta alltför länge efter att vi var klara med allt.

Nu har jag satt över 15 000 kr på kortet, utifall att det blir gitarrköp imorgon också. Ska väl försöka svänga förbi Jam och kolla vad de har i lager, men vi får se imorgon. Annars kanske jag köper lite mer kläder!

Nu ska jag in i duschen och raka av allt hår på bröstet. Spännande. Får väl ta ett förevigande på mitt otatuerade bröst, så att jag kan spara det för eftervärlden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0