Här ska stylas pojke

Det blev en, som förväntat, hyfsat hektisk dag på jobbet, som började med att jag plockade med alla varor som kommit, vilket gick rätt smidigt. Insåg att jag missat att beställa lite grejjer, men det blir nog bra.

Under tiden kom killen från Sita, som skulle hämta upp våra sopor och wellpapp, som blivit liggande i cirka tre veckor, eftersom kommunen ändrat i upphämtningstiderna. Inte okej, men idag blev det i alla fall rensat.

Efter det var det inventering, som jag helt klart inte kände för, men jag lyckades få lite gjort i alla fall, så jag behöver inte skämmas.

Nu har jag bara tagit det lugnt, eftersom jag i ärlighetens namn inte orkat mer. Jag bestämde mig också för att handla lite mer kläder och grejs, och då kan jag ju lika gärna lägga upp lite bilder på vad jag beställt (eller ska beställa, eftersom jag inte har pengar på kortet och internetbanken är nere till 02.00).

Från H&M beställde jag detta.


Lite småsnyggt armband.


Och ett lite småsnyggt halsband. Har planer på att skrota mitt konfirmationshalsband, och lägga det på hyllan ett tag.


Ett par kalsonger. Mest för att jag var tvungen att komma upp över 190 kr för att beställa. Riktigt dålig regel, men men... Kalsonger kan man aldrig få för många av, eller hur?

Från Yesstyle köpte jag detta.


En riktigt skön (och rosa!) T-shirt.


En snygg tröja med polokrage, något som var riktigt länge sedan jag hade.


Därför var jag ju bara tvungen att beställa en till med polokrage. Som vanligt ska det bli intressant att se om dessa kläder passar. Jag hade ju tur senast, så vi får hålla tummarna!

Nej, nu ska jag vänta på att få föra över pengar så att jag kan genomföra betalningar, sen blir det sängen.

Musiken för kvällen står Sonic Syndicate för, ett band jag förhoppningsvis får se i sommar, om allting löser sig.

Toodles alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0