Ynk yyyyynk!

Kul dag idag då... Har haft ont hela natten, främst i vänster bäckenben, eller vad det nu är för sena som sitter där. Har knappt kunnat vända på mig, och har vaknat flera gånger. Sen när jag skulle gå upp kom jag knappt upp ur sängen för att det gjorde så ont. Jag satt sedan och drack lite mjölk i soffan, när jag skulle resa mig vred jag lite för mycket på överkroppen, och den smärtan klarar jag mig gärna utan.

Kom i alla fall till jobbet, haltandes, immobiliserad. Som tur var kunde Maria jobba från 11, så jag åkte och hämtade henne. Sen hem och sov i några timmar efter att ha tagit två Alvedon. Nu känns det i alla fall lite bättre, mer stelt än ont. Jag ringde vårdcentralen på jobbet, och hon jag pratade med trodde att det kanske kunde vara influensa, även om jag inte hade huvudvärk eller feber. Party party, liksom. Jag ska dock avvakta, eftersom det kan ta upp till 10 dagar innan det bryter ut, och det har gått sju. Så vi får se.

Ja, jag tycker synd om mig själv! Kom och ta hand om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0