You're outdated news

En liten uppdatering ska vi väl köra idag, eller? Fick ju besök av Erika igår, och hon sov över till idag. Mycket mysigt har det varit, och vi har mest pratat och kollat på film, och varit allmänt mysiga. Vi kollade först på The Grand, som var helt klart sevärd, mycket rolig. Sen kollade vi på The Bank Job som också var bra, tycker jag. Och den är ju baserad på ett sann historia, och då ska den ju automatiskt vara några snäpp bättre.

Sen åkte hon hem och jag har förslösat tiden vid datorn med TV:n på i ögonvrån. Inte mycket mer att berätta, med andra ord.

Imorgon blir det jobb, och sedan hem till föräldrarna och äta lite mat. Jag ska ta med mig mina nyinköpta kläder och ta lite bilder med farsans systemkamera, tänkte jag. Måste ju visa upp mig själv lite.

Nej, sängen snart, läsa lite, det låter väl som en tipp-topp idé, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0