Burn!

Jahapp, ytterligare ett tungt morgonpass avklarat och imorgon kan jag se fram emot ett precis lika jobbigt pass. Fördelen är att dagen arbetspasset går riktigt fort, vilket är skönt. Mindre skönt är att man inte får tid att göra någonting alls, egentligen. Det blir att fokusera på saker tidigt på morgonen, eftersom man är nästan helt låst i kassan från kl 11 och framåt. Men jag och Catta jobbade på bra tycker jag, och fick nog till det mesta, förutom att tvätta pumpar, dock.

Anyway, efter jobbet åkte jag förbi Coop och köpte mig denna skönhet:


En blender! Och mycket fin sådan. Har velat ha en sån ett tag, och nu har jag en och kan börja... Blanda saker, eller hur man nu säger. Bra skit!

Och just, för några dagar sen såg jag att det låg någon sorts tidning i mitt brevfack, men jag orkade inte plocka ur den. När jag väl gjorde det, såg jag att det var någon form av nationalistisk propagandaskit...


Och vad gör man bäst med "litteratur" som denna?


Man bränner den till aska! Ta det! Hahahahahhahhhahhahhahhahahhaha!

Och så här glad blir man efteråt:


Awesome!

Nu har jag ätit lasagne (känns lite meningslöst att kasta drygt en fjärdedel av den, men å andra sidan blev jag tokmätt), och ska snart göra mig iordning för att åka iväg till träningen. Jag kommer sova så jävla gott på fredag, speciellt om jag kör träningspasset jag tänkt imorgon. Men det är bra skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0