Date!

Ja, vad hände i helgen då? Knappt så jag ens kommer ihåg... Lördagen gick ju åt att sörja för mina tappade nycklar, och på söndagen var jag bara utslagen, så även på måndagen.

På tisdagen gick jag dock på dejt! Eller, jag träffade en tjej som jag snackat lite med på K6 och käkade middag. Det var mycket trevligt, måste jag säga. Vi pratade rätt mycket om jobb och så, vilket ju är brukligt. Självklart så påvisades devisen att Norrtälje är litet, då hon sa att hon hade slagit vad men en kille om att han skulle gå ner i vikt och hon bygga muskler. Tänkte inte mycket mer på det, förrän han stegade in på restaurangen, och det visade sig vara en stamkund på jobbet. Vad är oddsen liksom? Rätt små, faktiskt.

Igår så spenderade jag dagen i garaget med Jäger. Eller, garaget och garaget, det blev väl ömsom garage, ömsom film, ömsom spela som gällde. Men lite gjort fick vi i alla fall. Sen blev jag medlurad till Vallentuna och lite barhäng, med tillhörande karaoke. Tyvärr höll inte min hals för sång, så jag stod över den delen. Och jag stod över alkoholen också, så klart. Men jag hade kul ändå, och var mer party än vissa som drack, så det var helt okej ändå.

Vid ett skjutsade jag lite folk och åkte sedan hem till min lägenhet. Fick i mig två Alvedon, och sov sedan 12 timmar. INTE okej. Gick med andra ord upp runt 15 idag, vilket känns lite onödigt. Snacka om att sova bort större delen av dagen. Å andra sidan är ju vädret inte på topp, så det känns väl inte som att man missat så mycket.

Nu ska jag... Handla grejjer till pastasallad, tror jag. Mmm, så blir det.

Kommentarer
Postat av: malinerika

haha lite läskigt de där me att han kom in på resturangen sen x)

2009-07-14 @ 00:28:37
URL: http://malinerikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0