Döden är ingenting för oss

Nej, om man skulle blogga lite, kanske...

Har dock inte hänt alltför mycket i mitt liv, förutom lite ålandsresa och festande i lördags. Det var ju American Car Show i stan, och Jaeger plus andra var inne och kollade. Jag åkte till Åland först och förfestade och handlade sprit, och drog sedan till stan för att kolla på bilar som burnade nere i hamnen. Det var rätt kul faktiskt, och det innefattade ju massa annat rolig också, som gräsbrottning. Inte brottning på gräs, utan brottning med inslag av kastade gräsmattor. Kul!

Efter det drog Jaeger, Adam och jag till Pub Hörnet, där vi träffade Ludvig (hette han väl?) som jag faktiskt träffat förut. Vi satt där ett tag, och Maria kom även förbi och hälsade på. Vi drog sedan till Trädgår'n och satt där ett tag. Efter det hem till mig för att supa, lyssna på musik och käka nudlar. Vi drog sedan till Moberg's, men det var kanske dagens sämsta beslut. Sjukt dryga människor och relativt sunkig stämning, upplevde i alla fall jag det som. Vi var inte kvar länge, utan tog oss hem till mig, där vi slaggade allihopa.

Sen... Har det inte hänt så mycket. Försöker bli verkligen frisk, och det känns bara lite i halsen idag, och ingen hosta, så det är definitivt på väg.

Har börjat läsa in mig lite på Epikuros som var en grekisk filosof. Han hade mycket sunda värderingar över hur vi bör leva våra liv. Man kanske ska bli epikurist? Bra idé!

Nej, nu ska jag försöka städa klart lägenheten och sen laga lite mat.

Toodles!

Kommentarer
Postat av: malinerika

haha, tack. jag såg det alldelles precis på nåt forum hos deisgnadinblogg.se att man kunde återställa kodmallen, jag är så jävla trög så så långt tänkte ju såklart inte jag hahaha :P

2009-07-14 @ 00:25:30
URL: http://malinerikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0