Island ho!

Dags att blogga!

Jag har fått värsta söta kannan av mina föräldrar, som jag ska vattna mina blommor med:


Jag menar, den är röd! Kan det bli bättre? Självklart inte!

Min kära mor hjälpte mig att plantera lite mer grejjer på min balkong:


Pretty? Right? Sen har jag så klart redan fått fram en hel blomma!


Fint? Ja men självklart!

Anyway, igår åkte jag med mina föräldrar och min brorsdotter Fanny till Arholma för att chilla lite.


Det var helt klart en fin dag, väldigt slapp, och med lite god mat på köpet.

Jag ringde ju förresten till fastighetsskötaren angående nycklarna jag tappade bort i fredags för två veckor sedan. Det verkade typ inte vara några problem alls, och det verkar nästan som att jag får det betalat, i och med att jag har en reparationsfond i föreningen som jag tror täcker allt. Sweet! Så idag köpte jag en ny nyckelring och kapsylöppnare, eftersom jag troligtvis får den nya nyckeln imorgon. Jag har redan fått nya nycklar till postboxen och tvättstugan, vilket var riktigt positivt, då de är mycket bättre än de jag hade innan. Nästan så att det var bra att jag tappade nyckelknippan, med andra ord.

Ska snart iväg till föräldrarna och käka lite mat, och så ska jag se om jag vågar låta min mamma klippa topparna på mitt hår. Jag tycker ju liksom att de ser rätt bra ut faktiskt, inga "split-ends" här inte.

Så... Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0