Mys = the shit

Inte alltför mycket att rapportera, annat än att det blev myskväll med Maria igår istället för festande med Jaeger, mest för att han var trött efter att ha mekat till 2 på natten i spöregn, samt att han körde folkraceträning idag. Det var dock lugnt för mig, eftersom jag inte kände mig alltför partysugen. Det blir ju kröka satan nästa helg då det är Älmstanatta, vilket fan får räcka.

Annars vars det jobb idag, och det var riktigt slappt, med mer eller mindre inga incidenter och inte altlför många kunder. Tiden gick trots det snabbt, vilket är skönt, och eftersom jag jobbar morgon imorgon kommer jobbhelgen att vara över i ett nafs, vilket inte är helt fel.

Maria och jag kollade för övrigt på Gangs Of New York igår, en film som jag velat sett länge men inte kommit till skott att göra. Jag måste säga att det var en riktigt sevärd rulle, även om jag trodde det skulle vara lite mer fighting än vad det var. Men riktigt sköna karaktärer och bra story, helt klart. De som ännu inte sett den borde göra det på en gång!

Annars? Inget speciellt för tillfället, hoppas på bra väder i veckan så att jag kanske kan sola lite, annars blir det solarium igen. Måste försöka jämna ut brännan lite, eftersom den fokuserats alldeles för mycket i mitten, och så kan vi ju inte ha det.

Nu: Lyssna musik, kolla film, chatta, sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0