Sjukt irriterande

Jahapp, dags för sängen tror jag, ska ta och glutta lite film, närmare bestämt The Wild (Vilddjuren), vilket ska bli lite skön kvällsunderhållning.

Var på streetrace lite tidigare idag, vilket var första gången för mig, varför vet jag inte, men det var riktigt roligt. Som vanligt (precis som när jag är på folkrace och kollar) så vill man ju direkt ha en egen bil att köra med, och sen inser man att man inte alls har ekonomin för det, och så blir man bara deprimerad. Eller nåt. Sen har jag också insett att jag är en redig olycksfågel när det gäller att känna någon som kör. Jag har ju inte sett Jaeger köra klockrent en enda tävling (eller, det skulle väl vara första, men där var jag inte med till slutet, och det gick inget vidare för honom ändå), med rullningar och avåkningar, och idag var inte bättre. Marias kompis Robban som körde en 245:a, lyckads skjuta en oljeslang (av något slag), vilket innebar att all olja tömdes ut på backen, och dagen var över för hans del, och det i semfinalen (tror jag det var). Nej, jag ska sluta gå på race av olika slag och bringa otur till nära och kära. Kanske börja åka själv och ha otur istället? Bra skit.

Sen insåg jag (igen) hur urbota tråkig jag kan vara ibland. Eller så var jag inte det, men det kändes så. Jag hatar verkligen att inte kunna komma på något att säga, verkligen jättemycket, och det är ju ännu värre när jag verkligen sitter och försöker hitta på något, men inte klarar av det. Förbannat värdelöst. Och så har jag insett att det inte alls är smart att mysa med någon, eftersom jag nu inser hur mycket jag saknar den delen av ett förhållande. Så nej, kanske inte den bästa avslutningen på dagen för min del, men imorgon är det ledig morgon. Ny vecka och nya tag, med andra ord, plus att fotbollen börjar på tisdag, och så är det tokröja på fredag i Älmsta. Så det här ska nog bli bra.

Nu blire film

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0