It fucking is

Igår då, tog mig en liten tripp till stora staden. Först med ett uppdrag, att lämna tillbaka flaskan med handesinfektionsmedel till tatueraren, vilket kanske inte egentligen var nödvändigt, men stod mest i vägen här hemma. Han hade ju så klart glömt bort det totalt, men jag kände mig i alla fall duktig som lämnade tillbaka den, mest med tanke på att jag haft med mig den dit två gånger, men så klart glömt bort den båda gångerna.

Efter det vandrade jag inåt stan och träffade Samantha och Kitty på ett café, och vi satt och åt mat och snackade. Efter ett tag kom Elin och anslöt sig, och ännu senare Samanthas kompis Maria, som var en glad och social prick. Så vi fortsatte att samtala och ha det trevligt, om allt möjligt.

Jag var väl där runt sex timmar, vilket innebar att jag kom hem strax innan 22 på kvällen, men helt klart efter en värd dag.

Idag har jag jobbat, och solat efter det. Nu ska jag snart vara lite sexig med ett shotglas runt bröstvårtan. Med saltlösning, alltså. Sen träning, och sen sova, och sen jobba.

Etc etc. It's a wonderful life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0