Time for some music!

Hej igen blooooggen!

Har ju inte haft tillfälle att blogga då jag har varit upptagen på annat håll, varit bakfull, samt utan internet.

I fredags var det ju faktiskt midsommar, och jag tog en sväng till Älmsta för att hälsa på Camilla med sambo Andreas, och massa annat löst folk. Det var alkohol, mingel, alkohol, lekar, alkohol, dans och så lite mera alkohol. Roligt satan, så klart med mig som DJ i slutet, dansa psykedeliskt till Sandstorm, någon?




På lördagen åkte nära nog samma gäng till Åland, för min egen del för att köpa alkohol till Peace & Love, men också för att festa satan. Det blev, för min egen del, en ännu blötare kväll än fredagen, med tillhörande nakenbad i jacuzzi på kvällen (jag var en enda som var naken, dock).



På söndagen slappade vi, kollade YouTubeklipp, och sedan åkte jag hem. Bakfull som bara den hela söndagen, så pass att det behövdes Alvedon i två omgångar för att få bukt på den.

Och igår måndag blev jag så klart väckt av Jäger, på min första riktiga semesterdag, runt halv åtta på morgonen. Men jag tycker om honom ändå. Jag passade på att snacka med Pernilla samtidigt, eftersom jag såg att hon skickat ett sms lite tidigare. Sen hade jag ju tydligen tvättstugan igår, men det missade jag, eftersom jag trodde att jag hade den idag. Det blev istället att tvätta kl 7 i morse, så min semester har ju börjat kanonbra, måste jag säga.

Var en sväng på banken också, för att försöka binda ränta på mina lån, men tji fick jag. Han som hade svarat mig på Internetbanken hade tydligen inte så bra koll, när han hänvisade mig till bankkontoret. Men jag fixade i alla fall upp amorteringsbeloppet på ett mina lån, så att det blir återbetalat lite snabbare.

Fixade också bilen på jobbet, så att den är fin och fräsch till att jag åker upp imorgon. Appropå det hoppas jag att jag får tag i henne som jag ska bo hos, eftersom mitt internet strejkade igår, och likaså föräldrarnas, så kom jag inte åt att snacka med henne då. Men förhoppningsvis är hon online idag, så... (nej, jag har inte hennes nummer).

Bra skit, med andra ord! Nu blir det inga mer uppdateringar förrän på... Måndag? Peace & Love, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0