Well hot damn

Ja, igår var väl ingen höjdardag, men desto skönare att jag är ledig idag också. Gjorde ju faktiskt mer eller mindre ingenting igår, förutom att kolla på film. Det lustiga med det är att jag har flertalet filmer på datorn som jag inte kollat på, men ändå laddade jag ner två filmer jag redan sett, nämligen Over The Hedge och Dude, Where's My Car? Bra filmer, förvisso, men jag borde ju kolla de filmer jag inte sett först. I övrigt hade jag inte speciellt stor lust att göra något, allra minst träffa folk.

idag försökte jag mig på att köpa kablage så att jag kan använda TV:n tillsammans med datorn för att kolla på film på TV:n istället, men det gick ju med blandat resultat. Tydligen finns det olika S-video uttag, eller så har mitt grafikkort någon mycket annorlunda variant av S-video uttag. Hur som helst funkade det inte, så jag måste tillbaka till El-Giganten och byta, men det orkas inte med idag, nu vill jag ju bara slappa hemma innan träningen.

Åkte förbi jobbet också, och fixade passbyte på torsdag, eftersom de ändrade matchdag så att vi inte spelar på studenten. Vi har ju några ungdomar i laget som tar studenten på fredag, och de kan vara kul att ha med i truppen.

Annars... Inte mycket mer. Träning ikväll, jobb imorgon, sen ska jag försöka ha lite kul med Jäger i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0