Det händer saker

Det var då tusan vad svårt det ska vara att hitta motivation till att göra musik. Men men, lite har jag gjort i alla fall, lite trummor till min lugna låt. Den låt jag egentligen inte vill göra, eftersom jag vill göra den lite mer rockigare av de två jag har på gång. Men den är rätt lätt, så den kommer kunna bli klar rätt snart om jag bara kämpar lite. När det nu blir.

Och jag är sämst på att hålla TV-tider... Skulle ju kolla på 2½ män kl 21, men kom på det först nu, 40 minuter senare. Nåväl.

Får se hur jag gör med träningen imorgon, eftersom jag mer eller mindre listat ut att mitt blåmärke är en slitskada från träningen i torsdags. Det verkar ju konstigt annars, eftersom jag inte ens kommer ihåg att jag slog ihop med någon, och jag hade ont i benet när vi körde den sista styrkan. Plus att det ju har spridits till foten... Visst, spinning påverkar inte så mycket, men det kanske vore bäst att vila. Det suger, men va fan... Jag vill inte förstöra något.

Snart sängen! Wihoo.

Kommentarer
Postat av: Tessie

tycker det är ett smart val av dig att vara hemma tummen upp kan behöva vila lite du med i mellan åt!! ^^, Snjasigt me nytt ju!! ;)

2009-03-10 @ 08:02:04
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0