It's a picture-o-rama!

Hemma dårå! Nu blire bilder! Eller nåt...

Var ju hemma hos föräldrarna i torsdags, och då passade jag på att fota min gamla katt som de tog över, nämligen Stjärna.


Är hon inte söt? Jo visst är hon det, och alldeles jättemysig. Lite blyg, men det är okej. Det får man vara.

Sen igår hittade jag en Yoggi Yalla på jobbet med utgångsdatum på min födelsedag. Det kändes nästan som ett tecken. Att den går ut, på min födelsedag. Den blir gammal på min födelsedag. Som jag. Jag blir gammal. Ångest!


I morse värmde jag upp med lite ren kärlek. En donut med jordgubbsglasyr. Kan det bli bättre?


En riktig Homer-donut, liksom. Jag försökte ta en bild som den som var på The Simpsons hemsida för ett tag sen, där Homer försöker fånga en likadan donut som sitter i ett snöre. Så här bra lyckades jag med det.


Bra skit, liksom...

Sen fick jag så klart ett nytt blåmärke på träningen idag, men det var inte så stort och gör inte ont, så det är väl okej. Resten av benet mår bättre och bättre, tackar som frågar.


Mina senaste dagar i bilder. Det bjuder jag på.

Nu är det snart sängen, tror jag... Fast först lite cola så att jag inte kan somna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0